Se oli tässä eilen n. tunnin yksin. (on siis ollu ennenkin) Tuli siinä vaiheessa Timppaa ikävä kun kotiin tulin.
Tai tultiin poitsun kaa.

Täältä oli olohuoneen verhot revitty alas, kukkapöytä oli nurin, sitä ittiään, oli lattioilla ja muutaman vaatteen päällä jota nyt sattu oleen makkarin lattialla.
En siis ole mikään siisteysintoilija.

No, minähän killtinä tyttönä rupesin sitä siivoileen, kun ei nyt muukaan auttanu..Kyllä vaan vitutti niin maan perkeleesti...
No tänään sitten Iitu oli yksin, taas. Kauppareissun ajan ja sen ajan että oltiin mummolassa, niin täällä ei ollut muuta tehty kun yksi kukka oli revitty kukka telineeltä alas.  Että pientä verrattuna siihen mitä se eilen oli.
Ei ees pissoja ollu. Tiiä sitten mikä eilen oli vikana...
Kun sillonkin käytiin ulkona, teki molemmat tarpeensa, oli ruokaa, vettä ja radio päällä, eli kaikki samat asiat kuin tänäänkin. Ja tänään oli kuitenkin huomattavasti pitempi tuo aika mitä se oli yksin kotona...

Ei voi tietää, vissiin se on ollut huono päivä eilen sillä. Mutta saa se kyllä oppia olemaan yksinään, en minä sitä mukanani rupea raahaamaan.

Tänään oli sitten tyttö kyllä niin iloinen kun kotiin tultiin, kun pääsi ilopissatki alle. =)
Kivahan se on tietää että joku sentään noin iloinen on...Kunhan vanhemmuuttaan lopettaa ne ilopissailut...

Ja oon mä ollu reippaanakin, mä oon ruvennu kutomaan tolle miehelle villasukkia..Eka on jo melkein valmis!!! Laitan kyllä sitten kuvia ihankin varmasti niistä, kun ne on valmiit, niin ylpee mä niistä oon....jos nyt ikinä ne valmiiksi saan....;)

Tässä vielä suloinen pentumme joka ei koskaan tee mitään pahaa...
178426.jpg

Pyykkikorissa kun on niiiiiin ihanaa nukkua....